måndag 22 oktober 2012

Husliga jag!

Jorå så atte i går så stallde jag mig. Å gjorde pannbiffar! Tindras inrådan efter att hon fick äta hos syster yster , tack för den liksom! Men jag gjorde det å lyckades även få till en brunsås på egen hand! Dom åt som galningar. Bosse börjar fundera på vad som är fel när han kommer hem till ett ny städat hem å får husmanskost! Haha .
Var inn till marieberg i går kväll, handlade för dom där wraps. Skit kul, på indiska hittade jag ett pkt kaffe med hasselnöts smak, kan verkligen rekommenderas. Å på Claes Olsson så blev det ett kollegieblock, sex pack blyerts med sudd vid sidan av till Tindra, å ett tio pack med bläck pennor! Hade även femtio kronor på h& m att handla för. Det ble vantar å mössor till ungarna! I kväll blir det tidning, hon får rida idag istället för på fredag! Hon ska på sitt första disco! Min lilla tjej börjar bli stor:)

Inga kommentarer: