tisdag 23 oktober 2012

No more!

Du ringer inte längre, du har sagt varför. Jag tycker det är långsökt, jo vi har vuxit ifrån varandra på vissa områden men jag saknar dig! Å då kan man ju tycka att du inte borde svara när jag ringer?! Men nu har jag bestämt mig för att inte heller ringa! Inte för att jag inte vill, utan för att jag är less på att vara den enda av oss som hör av sig! Jag vill att allt ska vara som förut, vet att det aldrig kommer bli så å det gör mig väldigt ledsen! Du har ditt liv med vänner å barn osv, jag har mitt liv med barn! Har inte många vänner. Mitt eget fel. Men att förlora dig är det smärtsammaste jag varit med om. Du kan aldrig förstå varför jag är som jag är och det samma gäller för mig om dig! Men jag vill att du ska veta att jag saknar dig så det gör ont! Jag älskar dig!!!!

Inga kommentarer: