onsdag 5 maj 2010

Tröttast


Fattar inte hur trött jag blivit på morgonen. Kommer inte ens ihåg att jag stängt av larmet! Vaknade en timme försent, missade BÅDA bussarna så jag kom inte iväg till rehab steget i dag! Gick hem till Jenny å drack kaffe istället! Tråkigt för mig så missade jag avslutningen på yogan! Skit oxå, hade verkligen velat vara där. Men sånt e livet inget att göra åt! Har blivit klar med allt jag kan göra för tillfället i trädgården. Måste nu hitta ett litet gulligt staket med grind. Sen ska jag självklart köpa lite fler blomster å sätta ut. Tycker inte om att ha sånt på balkongen då jag har sveriges största fobi för getingar å annat flygande skit! Men Bosse tycker ju att det e fint så det får väl bli nån liten blomma då, kanske?! La mig i soffan en stund på eftermiddan, å vad händer? jo jag lyckas somna när det bara är ca 30 minuter kvar tills jag ska hämta barnen på dagis! Hur klumpig får man bli igentligen. Vaknade som tur va prick klockan tre så det va bara att slita på sig skorna å springa, en syn man inte ser varje dag vill jag lova. Men i morgon är det nya tag å då kommer klocka inte ligga så nära mig!!!

Inga kommentarer: