tisdag 4 maj 2010

sorg


Jag sitter här å gråter, tårarna vill liksom inte sluta rinna ner för kinderna. Jag läste just i min syster blogg(stjärnorna finnshär) och jag mår så dåligt å blir så ledsen för deras skull. Lilla Fabian, älskade gull unge. Jag var med när han kom till världen och jag älskar han så! Jag blir så upprörd över att någon människa har gjort honom så illa! Att denna någon är hans pappa gör mig ännu mer arg! En vuxen jävla människa! Eller ja det ska väl föreställa det iaf!!!! Fy fan! Vill man inte skaffa barn då avsäger man sig kontakten, annars så tar man sitt ansvar och gör det på ett värdigt och bra sätt. 

Nej nog skrivet om det nu för jag vill inte gråta mer... Jag vill bara skriva till er om du läser det här: JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!

Har fortfarande inte gjort klart i trädgården, blev lite lat som vanligt. Skulle ha gjort lite i dag men det blev till att gå hem till myspysivitt istället å dricka några koppar kaffe : ) Körningen gick inte så där jätte bra idag, måste börja köra med mamma nu. Annars kommer jag att ruinera mig själv på att få köpa extra lektioner. Sen har jag ju oxå bestämt att jag ska ha körkortet innan sommaren e slut!!!!!

Inga kommentarer: