tisdag 25 februari 2014

Vad lider jag av?

Vad jävla trött å arg jag blir oå mig själv vissa dagar.  Hur jag använder mig av min hjärna är ibland en väldigt svår fråga.jag skulle ju bara ta en fika med min son på marieberg medans bosse handlade mat!!! Så hur fan jag lyckas komma hem med två datorer , två surfplattor,  hörlurar, laddare , puckar å stickor till dessa olika saker å en miljon mer saker , samt en månads kostnad på nästan 1700 kr är för mig en gåta. Det är 1700 kr som jag inte har !!?? Hallå din jävla idiot,  börja använda det som  ska föreställa hjärna!! Tur jag har en bror som följer med mig i morgon för att försöka lämna tillbaka allt utan att åka på någon uppsägningstid! Sitter här med värsta ångesten jag haft på länge å hela köket fullt av teknik prylar jag varken behöver eller har råd med!!! Vill bara gråta men det är ju jag som ställt till det så intw mycket att tjuta för.  Rasmus har åkt till pappa som sagt å jag vabbar för oskar.  Han blev ledsen när han inte fick följa med bror . Men snart är han frisk å då får han åka till pappa och dagis!
Pratade med nån rektor på dagis i kumla i dag om att få tidigare plats till pojkarna.  Det lät inte helt omöjligt.  Fredag eller måndag får jag besked om det. Håller mina tummar hårt för att det blir så. Nej nu ska jag lägga mig å försöka slå bort ångesten ;/
Ny dag i morgon med nya dumheter att göra! !!

Inga kommentarer: