måndag 24 februari 2014

Bajs & spyor

Nu börjar jag bli lite trött på att torka bajs! Så då spyr han lite oxå som omväxling!  Känns som att han börjar bli varm igen, blir hemma från jobbet på onsdag och torsdag med. Sen börjar ju mitt nya jobb på lördagen. Spännande. Plus att min lilla tjej fyller hela 9 år då oxå.  Hoppas att bosse vill vara snäll och sova här hela helgen oavsett hur jag jobbar. Har lovat carro att ta vovvarna på lördag kväll. Den damen ska ut å fira med sin familj att hon fyller 20 år på tisdag. Ungarna och jag ska handla något fint till henne.  Det tycker jag hon är värd, min fina vän.
Sitter framför tvn med grabbarna å glor på peter pan. Det är väl 100 gånger på raken nu. Men tur dom tycker om filmerna jag köper åt dom.
I natt börjar jag med operationen sova utan barn i sängen!!! Blir alltså i gen sömntablett i kväll. Ska inte ens bädda ut soffan,  blir väl till att springa hela natten med dom. Men det behöver jag fixa nu. Annars pallar jag inte att börja jobba dag. Sömnen måste jag få då. Dax för lite ordning och reda på torpet!!!!

Inga kommentarer: