fredag 28 juni 2013

Något skumt?!

Blev för en tid sen bort plockad som vän på fb av en person, personen i fråga sa det till mig å när jag ville veta varför så fick jag ett svar. För mig en väldigt löjlig anledning men ok, inget jag kan göra något åt. Men nu upptäckte jag att samma person har även plockat bort den person som står mig närmast! Då börjar jag fundera på om förklaringen jag fick verkligen stämmer? Känns som att det e något skumt på gång? Jag ska fråga när jag kommer i kontakt med denna person vad den verkliga orsaken är, för det finns liksom ingen anledning att ta bort min vän om det inte är något lurt. Den enda personen som skulle kunna se något kanske!? Inte vet jag men konstigt e det iaf. Å det stör mig, säg sanningen istället för att smussla . Jag kan hantera sanningen . Hellre det än att någon ljuger för mig. 
Jobbar i natt, ska snart påbörja morgon rundan. Vill hem å sova nu! Har haft ont i magen hela natten. Tror det kan vara drickan jag hade med mig. Brukar ju Max ta ett glas. Nu blev det cola zero istället för vatten . Jaha men så e det! 
Kan inte släppa den där skumma känslan jag har i kroppen. Fan vad irriterande. Nä släpp det ett tag nu dax att börja jobba

Inga kommentarer: