torsdag 27 juni 2013

Handla!

Tog med barnen till Marieberg förut, dom fick mc donalds till lunch å sen lekte tindra och Rasmus vid lekplatsen mesans jag å Oskar gick och handlade lite mer saker till flytten:)
Det blev en del , kostar gör det ju oxå! Tror att jag spenderade minst 2000 kr med tankning inräknat! Men så e det. Men nu ska jag bara köpa en cykel till Bosse å lite lakan samt en gardinstång. Resten får jag allt försöka vänta med tills nästa månad. Måste ju ha pengar till power meet  å så ska vi leva lite oxå! Hatar verkligen pengar. Dom tar slut så jävla fort.
Fick mens i dag! En vecka för tidigt!!!!! Det tackar jag för, då slipper jag det i Västerås . Har ju haft lite ångest inför det. Vem fan vill springa runt med det en hel helg på ett sånt ställe, enbart bajamajor där ju! 

Inga kommentarer: