söndag 6 januari 2013

Jag e inte direkt tekniskt lagd!

Har suttit i flera dagar å läst på några av gbp forumen jag e med i via fb en massa intressanta å roliga bloggar. Skulle vilja följa några av dom å lära mig hur 17 man länkar sin egen blogg till just enbart dessa sidor. Är mycket intressant att läsa om andra personers vardag då dom genomgått samma sak som en själv! Nåjafår väl fråga syrran hur man gör, hon kan mer om detta än jag. Jag lyckas ju i bland skriva väldigt långa inlägg som bara försvinner när jag postat dom, dvs att bara rubriken syns! Som sagt jag e inte duktig på detta alls.
Mår mycket bättre nu, magsmärtorna e borta å det e jag väldigt glad för! Hade inte klarat den psykiska påfrestningen om dom op mig igen å framför allt så hade vi inte klarat det ekonomiskt! Det hade varit rena katastrofen. Vi har fått låna pengar för att klara oss dom senaste två månaderna så en sjukskrivning till hade inte funkat alls.
Plockade bort alla tomtar igår, bara gran, gardiner å ljusstakar kvar. Det ryker i dag. Har inte haft ork eller energi till något dom senaste dagarn, bara suttit å inte gjort ett någe!
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe å vänta på att klockan ska springa iväg, blir nog till att tatuera sig i eftermiddag:)





Inga kommentarer: