onsdag 7 november 2012

Prinsessan!

Fattar inte mig på det här med feber å sjukdomar! Tindra låg hela förra helgen med feber å magsjuka, va hemma till onsdagen då jag tyckte att hon gott kunde gå till skolan. Tji fick jag. Nu ligger hon å sover som en stock, snarkar värre än en timmer huggare å har hög feber! Lilla gumman , tycker så synd om henne. Hon har ont i hela kroppen. Hon får sova tills hon vaknar. Skickade iväg Rasmus till dagis i dag iaf. Det va på gränsen med febern, men han ville så Järna träffa sina kompisar. Får väl se om han ligger jätte sjuk i helgen igen då!? Ska till Bvc med Oskar i dag iaf, måste kolla upp dom där utslagen han fått! Hoppas verkligen att det inte är svin koppor!
Vilstolen jag införskaffade åt honom var bra, han älskar den. Att kunna se ut när vi kör bil är för honom helt underbart! MEN!!!!! Vilket jävla krångel för att knäppa fast honom! Fattar inte riktigt hur det ska va, jag krånglar tills jag blir blå i ansiktet av ilska innan det där jävla knäppet sitter, å då det det ut som att jag satt det bakofram?! Men men han sitter ju fast å sitter säkert när vi åker så det får duga tills Mlin kan visa mig hur det igentligen ska va! Hallå intelligent liksom! Haha. Ska försöka köra ut det sista av jultidningarna i dag å så oriflame paketen!
Nu lite att fixa med innan det e dax att dricka frukost! Ha en fin dag alla:)

Inga kommentarer: