onsdag 7 november 2012

Mc donalds!

Min underbara son e ju för gullig! I morse så sa han till mig att han faktiskt ville ha choklad bullar! Jag förklarade att vi inte hade några sånna hemma, han tyckte då att vi skulle åka till Coop å handla det. Jag förklarade igen att vi inte har några pengar just nu, varpå han svarar att han kan handla det för sina pengar! Ja jo det kan du ju svarade jag. Men då kom han på att han ville äta på mc donalds. Sagt å gjort, han tog sin sparbössa å så körde jag honom till marieberg! Han fick sitt mc donalds, mätt å glad lekte vi lite vid likstället dom har där, sen åkte vi hem!
Jag stallde nig på gå bandet i dag. Började med fem min rask takt å sen halv joggning i tio min!!! Totalt färdig, frustandes som en brunstig tjur tog jag mig till köket å hävde i mig vatten!!! Snacka om att man e otränad. Men i morgon så tar vi tag i det igen. Jag menar nu har jag ju tjatat till mig att få låna det, då måste jag ju använda det!
Tror jag just nu lider av en fruktansvärd mens värk! Hujeda mig s ont det gör. Känner att jag börjar få hosta oxå, fan säger jag om det! Nu e det ju tolv dagar kvar tills operationen å jag får inte bli dålig nu!!!!!!
I morgon ska jag hämta ut oriflame paketet! Tjohooooo vad roligt. Då kan jag börja sälja på riktigt, med lite prover att visa! Längtar tills nästa katalog kommer! Ska verkligen anstränga mig för att sälja lite mer då! Nu sova å hoppas på att jag inte blir sämre! Sov gott .

Inga kommentarer: