söndag 4 november 2012

Min beställning

Dagen i dag har väl varit i gnäll å bråk anda! Både Rasmus å Oskar har varit halv dåliga. Vi får väl se hur dom mår i morgon. Hoppas verkligen inte dom e sjuka för jag behöver åka till hand kliniken. Har förmodligen fått en inflammation i den opererade handen å då måste det behandlas innan min andra operation! Att allt ska krångla så!!!!
Åkte till syster yster under kvällen, hon beställde lite oriflame av mig så nu har jag kommit igång! Har gjort min första beställning. Känns bra. Beställde produkt väskan med visnings ex, kan vara bra att ha om nån vill se å lukta på sakerna innan dom beställer. Hoppas verkligen att jag kan tjäna lite pengar på detta. Det e behövligt nu.
Pappa var snäll å körde hit gå bandet nu i kväll! Så i morgon så börjar jag promenera. Ska verkligen anstränga mig nu dom sista veckorna! Nu jävlar ska jag rasa i vikt, så det så! Nä nu e det dax att sova lite så jag får gå upp i morgon å väga mig! Något jag inte ser fram emot.

Inga kommentarer: