onsdag 21 mars 2012

Det tar sig sa pyromanen!

I dag har vi fått lite saker gjorda, både här i huset å i lgh. Var där ett par timmar medans barnen var på dagis. Fick nybakade scones när jag hämtade dom. Rasmus hade bakat på dagis. Det var dropp in fika. Jätte goda var dom.
Blev inringd på jobb i morgon, ska bli skön att få komma dit. Behöver alla pass jag kan få nu.
Ska snart bege mig till Brickebacken igen så att hon som ska ta över lgh kan komma in å mäta lite till gardiner och så. Vill bara få lämna över nycklarna å säga hej då till den adressen.
Nä nu får jag allt ta å sätta lite fart om jag ska komma i tid.
By the way! Är det någon som vet hur man för över bilder från mobilen till bloggen? Jag tycker det skulle bli lite roligare om jag kunde lägga in bilder till det jag skriver.

Inga kommentarer: