fredag 25 februari 2011

Cigaretter..


Var och handlade i dag, min älskade mamma körde mig. Det var tomt i alla skåpen här hemma. Jag börjar bli skeptisk till det här med att jag nu slutat röka. Inte nog med att man ska må fan en låååååååång period när man avstår giftet, man ska öka i vikt oxå! Hur jävla dåligt kommer inte jag må när jag gått upp i vikt? Har ju nyss fått barn liksom! Gick ner 7 av de 13 kilo jag gick upp med Oskarförsta veckan här, och det e ju bra. Men innan jag ens hinner försöka gå ner de som är kvar så har jag börjat gå upp igen!!!! Inte vad jag vill! Tycker inte om min kropp normalt så hur fan ska jag tycka om mig själv efter det här?
Sa till Bosse i går när jag la mig (tjurig å gråtig som vanligt) att i morgon tänker jag röka!!!!! Nu har jag inte gjort det än, men jag är bra jävla sugen på att gå ut å tända en! Tror inte att jag psykiskt är redo att sluta röka. Tänker på det hela tiden och gråter nästan hela tiden. Tror att jag kommer vara röksugen resten av mitt liv......
Iallefall, i dag när vi var å handlade så köpte jag mig ett paket cigaretter. Det ligger i min inner ficka på jackan å bara väntar på att jag ska falla för frestelsen. Det e tio dagar i dag utan, så på ett sätt känns det jäkligt dumt att gå ut å ta den där ciggen som jag så järna vill ha! Men som sagt, en dag i taget och funkar det så e det ju bra , faller jag tillbaka så är det så.
Fick byta ersättning till Oskar i dag, han tålde inte semper så bra! Han har bajsat så där tio till femton gånger per dag så han e aldeless skinnflådd i sin lilla bebis rumpa! Han tom blödde lite igår. Min stackars bebis!
Skulle blondera håret i dag för att kunna lägga i en jätte röd färg i morgon. Men mitt skadade hår blonderar ju som sagt bara utväxten. Blir så trött.......

Inga kommentarer: