fredag 15 oktober 2010

Ensam


Bosse e ute på galej med min storebror! Jag e hemma med tjocka magen å barnen. Konstigt att det tagit dom sju år att få tummem ur arslet för att gå ut å göra något tillsammans,men som sagt dom e män det krävs ingen större förklaring!
Tindra och jag passade på att beställa lite hämt mat. Hon tog en pizza å jag en kebab sallad. Rasmus sover men jag vet att det kommer att bli en jävla skit natt. Han hostar å snorar som sjutton å jag har fått vara in till honom två gånger redan. Jävla skit säger jag bara. Känns som att han alltid e sjuk!!! Nu har jag snart inte sovit en hel natt på tre månader. Så i morgon ska jag ta å unna mig att sova middag!
Var barnvakt å lilla Fabbe en sväng på kvällen när syrran var å tränade den jäkla hurt bullen. En annan blir helt slut av bara tanken på motion. Hahahaha. Nä nu ska jag nog ta å sova, det blir en väldigt tidig kväll för mig i dag. Men som sagt så kommer jag att springa mellan sovrummet å Rasmus rum hela natten så det e lika bra att blunda när man kan ; ) Lägger ut ett kort på magen så att Weronicha får se hur jag växer!!!! <3

1 kommentar:

Weronicha sa...

tack fjärtat :D å så skönt, då e ja inte den enda som är "lite rund" i jul när vi ses.. ja har ingen bebis o skylla på, men ändå XD haha love u!