söndag 4 juli 2010

Problemet löst

Alla människor som umgås som vänner kommer alltid ha olika värderingar och åsikter. Det gör dom inte mindre betydelselösa när det uppstår tjaffs eller bråk! Är man kompisar som tycker om varandra så reder man tillslut ut problemen, annars var det nog inte meningen att man skulle fortsätta vänskapen alls! Den osämja som uppstog mellan mig å min vän har redits ut, det e jag glad över. Det är ingen rolig känsla att vara arg på någon man tycker om, eller att den personen e arg på en själv. Det blir power meet för oss fyra som planerat men tänk att pga en stort miss från bla mig så höll allt på att gå i stöpet! Nå ja det löste sig å det e jag väldigt glad över : )
Jag har en jätte dålig son här hemma, han har legat i jätte hög feber i två dagar nu. Innan läggning så var den uppe i 39,7 grader. Han e något svalare nu efter alvedonen men han vägrar lägga sig å sova!!!!! Jag vill inte mer nu!!!!! Har inte sovit många timmar natten tills i dag, å det lär väl bli samma i natt. Ska försöka lägga mig nu brevid honom så han kanske somnar?!

Inga kommentarer: