måndag 28 juni 2010

7veckor

Idag e det exakt sju veckor in i graviditeten, så nu går jag in i vecka åtta! Har inte riktigt vågat lita på att det här kommer att ta sig än, har ju redan haft tre missfall. Vågar inte hoppas på förmycket än. Men bra mår jag iaf, illamåendet har börjat ge med sig å det e jäkligt skönt. Om fem veckor så flyttar min älskade syster med sina underbara barn. Jag tycker det känns tomt redan nu, det e som att man på något vis försöker vänja sig vid tanken. SNYFT!!!!!!! Fan vad jag kommer att sakna henne.

Har suttit i några dagar nu å funderat på om en av mina vänner e sur på mig för något, hon har inte hört av sig på ett tag å när jag ringt å messat har hon inte svarat på något av det? Jag vet bara inte vad jag kan ha gjort. Det känns jätte tråkigt att fundera över sånt. Jag kanske bara inbillar mig, jag får väl hoppas att hon i så fall skulle vara så rak å ärlig att hon sa något till mig om så var fallet!? Nå ja hon hör väl av sig inom sin tid.

2 kommentarer:

Weronicha sa...

ja ska hälsa på dig *lovar*
älskar dig <3

Linda sa...

stort grattis till lillärtan hade ingen aning om att du väntade...