torsdag 13 maj 2010

Det där med körkort...


Jag har ju som sagt börjat med mitt körkort, tagit några få lektioner på skolan (Kalles) å har några kvar. Men nu ville jag börja köra lite med mamma å pappa oxå. Körde med mamma i förrgår å det gick jätte bra faktist. Sen kom bakslaget i går. Körde med pappa! Jag förklarade min osäkerhet å vad vi gjort på skolan so far!!!! Men jag tror att min pappa inte riktigt fattar hur uppstressad å nervös jag blir vid körningen, vi krånglade in med bilen på norr. Han skulle hämta något hos min kära lille bror. Sen ut på motorvägen!!! Jag kände hur arg jag blev på mig själv för att jag stressade upp mig å lite sur på pappa som tyckte att jag skulle "kunna" mer saker än jag gjorde. "Jag ska inte behöva tala om det här för dig" Fick jag höra ett antal gånger under färden. Inte blev saken bättre av att jag hade två ungar i baksätet som satt å tjatade på mig om allt å lite till. Jag vet att min pappa menar väl, men om jag säger innan vad mina kör problem är innan vi startar å åker så borde han ju ha lite av det i sina tankar å inte ta mig till ställen där jag måste stanna i uppförsbacke osv. När jag kom hem i går så sa jag till Bosse att jag inte hade lust att ta något körkort längre!!!! Eller ta för automat istället! Det gick så värdelöst dåligt att köra igår att jag helt tappade sugen. Jag insåg att jag förmodligen kommer bli en sån människa som måste lägga ut ca 25- 30 000 på mitt körkort. Vet inte hur jag tänkte när jag trodde att jag skulle ha det innan sommaren e slut?! Kanske tills sommar slutet år 2011! Fan vad irriterad jag blir på mig själv som tydligen e helt utvecklingsstörd å inte kan lära mig hur man slappnar av, inte lära mig att koppla rätt, inte kan köra över huvudtaget!!!!! Blä vad jag inte vill ta det längre! Vi får väl se när jag kör igen .... om jag kör igen?????!!!!!!

Inga kommentarer: