måndag 18 februari 2008

Ja jädrar.....

Men gud så ovanligt att vi försover oss!!!!!! T har visserligen legat hemma hela förra veckan i feber och nu i fredags fick hon öroninflammation, så det har ju blivit en hel vecka med sena mornar...... Vaknade klockan åtta, hon börjar dagis då. Men vi tog det lungt ändå. Varför stressa när vi ändå inte kommer i tid!!!! Inget bråk om medicinen i morse, skönt!! finns fan inge värre än att bråka om det. Måste få henne att sluta jiddra så på nätterna, från ett till tre i natt har jag legat å lyssnat till : mamma att vet du en sak........ Sista gången jag sa till henne att lägga sig ner å sova lät jag nog en aningen irriterad!!!!! Då säger hon hur gulligt som hellst : Ok, god natt bajskorv!!!!!! Men va? inte kan man fortsätta va irriterad då!!!! Jag log tyst för mig själv å sa god natt innan jag hörde hur hon började snarka. Det va inga problem att lämna henne i morse, det sista hon sa innan jag gick va: baj baj bajskorv......... Väldigt mycket bajs just nu.. men antar att det hör åldern till. Hon leker ju nästan bara med barn som är lite äldre så jag lär väl få höra detta bajs ett tag till. Längtar tills jag får hämta hem henne i dag, vi ska vara ute å leka har vi bestämt. Hoppas bara vädret håller i sig.......

Inga kommentarer: