onsdag 20 februari 2008

FY FAN!!!!!!!!!!

Jag satt i lugnan ro i morse efter att jag lämnat älsklingen på dagis å läste tidningen. Satte nästan kaffet i halsen när jag plöttsligt läser något som gjorde mig så fruktansvärt jävla förbannad!!!! En 18 årig kille dömd till tre års fängelse och livstids utvisning för grov våldtäk, vill slippa utvisning för att??????? Jo ni förstår, den killen vill få alla att tro att han inte är som en 18 åring i huvudet. Att han inte förstår innerbörden av det han har gjort!!!!! Det stog att han inte var "mogen". VA??????!!!!!!!! Det handlar då fan inte om mognad, min systerson är 5 år och han vet vad som är rätt å fel!!!! Om denna 18 åring nu inte förstår att det är fel att våldta en tjej tillsammans med en kompis (ja dom turades om!!!!!)då ska han då fan sitta på sluten psykiatrisk anstalt å inte gå runt på gatorna!!!! Hoppa å skit din jävla idiot, det är fan inte mer än rätt att du inte får vara kvar i detta land!!!!! Så sa jag högt för mig själv när jag satt köket å läste. Fy fan är allt jag kan skriva om det här, även om jag har mer att säga om det så låter jag bli...... det är lika bäst!!!!!!! Men jag hoppas för allt i världen att inte högsta domstolen ändrar idiotens dom......

Inga kommentarer: