torsdag 12 juni 2014

Välkommen tillbaka

Slitade med tabletterna som dom skrev ut till mig. På två sekunder försvann uppblåstheten och den onda magen . Vågen börjar gå neråt igen. Tack å lov!!!!! Fick i morse gå på toa å göra nr 2 som det ska va. Välkommen tillbaka magen.  Jag har saknat dig.  Hahahaha normalt att skriva om sina bajs problem, men den som aldrig varit tiktigt hård i magen vet inte vilken lycka det e att kunna gå på toaletten normalt!!! Nog om det.
Tindra ligger hos mig i soffan å slöar.  Hon har ju sommarlov.  Onödigt att gå upp 06.20 då. Hon ska till en kompis i dag å bröderna bus får följa med Marie hem efter dagis.  Tack underbara du för att du ställer upp å hjälper mig. Du e guld värd.
I morgon ska jag vara själv med grabbarna.  Bosse fick ta min plats till sthlm med Tindra å one direction.  Känns tråkigt.  Men jag vill inte riskera något med brösten.  Dumt att förstöra något när det redan börjat krångla.

Inga kommentarer: