måndag 19 maj 2014

Tårar

I dag va ju som sagt sista dagen på gamla dagiset. Jag geät nör jag kramade fröknarna hejdå. Men i morgon blir det nya tag. Nytt dagis , ny framtid. Nu måste å kan det bara bli bättre.  Känner mig glad över vissa saker i mitt liv. Saker som fortfarande är för privata för att skrivas om här. Men kanske nån dag. Glad för att jag nu får bilda en vardag med mina barn . Få lite rutiner förhoppningsvis. Glad ända in i själen flr att jag hittat både nya å gamla vänner. Glad över att jag ska få tuttar om 16 dagar.bla bla bla.  Men jag kommer sakna mariebergs förskola.  Det kommer bli en jobbig tid innan alla pusselbitar faller på plats. Men jag tror verkligen att framtiden ser ljus ut. Det hade jag aldrig sagt för några månader sedan.  God natt världen dax att sova.

Inga kommentarer: