söndag 4 maj 2014

Smärta e skönt...

Tydligen tycker jag att det är det. På tre dagar har jag gjort två tatueringar.  Den sists i dag. Blev på min vad å motivet?  Min vörsta mardröm TAMARA!!!! Men den bkev sjukt bra . Hon har förstört mitt liv den karaktären å då ska hon oxå sitta på min kropp.
Hämtade hem dottern i dag. Alla barnen va så glada för att tro det eller ej.  Men deras storasyster fick för sig att komma dit å vara HELA helgen.  Undras om hon blev hotad av någon för att åka dit!  Ska prata med bosse om vi nån helg snart ska ta bilen å åka till karlskoga så vi kan få fika med henne på hennes hemmaplan.  Barnen kanske skulle vilja se hur hon bor. Det märks. Men i år ska jag ta med Tindra till Grönland eller något liknande. Bara hon å jag. Dom andra får vi ta när dom blir äldre. Men även det måste jag diskutera med bosse. Nu ska jag sova så jag packar rätt saker till sthlm på tisdag.

Inga kommentarer: