söndag 25 maj 2014

Morsdag

Just nu i dag så säger jag upp mig som mamma. Bläääääää för ungar som inte lyssnar å bara kan göra som man säger. Så frustrerad så jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!  Vill bara ha dom i säng nu. Vid sju så kommer Marlene å provar kläder å fikar lite. Längtar efter henne.  Ska bli så roligt att få träffa henne.  Micke från jobbet messade idag. Frågade om jag va redo för resan! Hahaha klart jag e. Som jag sett framemot det.  Komma bort från allt här hemma å bara få vara jag. Full å glad.  Köpte nya underkläder så det passar med klänningen.  Får väl se hur det blir med kläder. Kanske ångrar mig i sista stund.  Brukar ju bli så me mig.  Har fått något konstigt utslag mellan brösten å e hysteriskt nervös för att det inte blir nån operation om det inte försvinner. Va fan gör jag då???!!! Kliar som fan. Tror jag bränt mig i solen så jag hoppas det försvinner innan det e dax. Nu ska jag strax äntligen få lägga barnen.  Blir tidigt ikväll för dom.
Fick min bilsterio som jag vill ha av Bosse. Tack ex man för den morsdags presenten. Blev super glad. Nu ska jag bara lyckas med att få någon som kopplar in den åt mig oxå.

Inga kommentarer: