torsdag 10 april 2014

Besviken

Det är ordet jag känner passar in på mitt humör just nu. Bosse hade ännu en gång lovat att komma å vara här hela helgen. Men som vanligt så blir det inget. Han sa han kunde komma en av dagarna men nu så sa jag nej.  Antingen så kommer han hela helgen eller inte alls.  Upp till honom. Tycker bara det e lite synd. Hade ju redan talat om för barnen att pappa skulle vara här med oss. Känner lite som : sådan far sådan dotter.  Kanske lite orättvist att gämföra det så men det skiter jag i. Både jag å barnen bkir besvikna när det blir så här.
Grattis till storebror som fyller 41 år i dag! Vi firade honom genaom att äta god mat med hans barn å sambo. Själv va han inte hemma. På jobb. Men tack Mari för den goda maten.
Pratade med läkaren i dag. Fick inga stecolid. Två andra tabletter istället så ska vi höras om några veckor igen.
Rasmus har varit lite däven i dag. Det visade sig att han har över 38° feber. Alltid någon som e sjuk.
Orkar inte skriva mer..trött på allt.se

Inga kommentarer: