lördag 29 mars 2014

Vår!

Oj vilket vårväder det har varit i dag! Mina barn är väl lite smått chock skadade,  jag av alla människor packade mellis och så gick vi till lekplatsen.  Där va vi i lite mer än två timmar.  Så jävla skönt väder. Man blir glad .
Rasmus provar för första gången på att sova borta i natt. Han ville sova hos Hugo. Så himla roligt att han själv ville. Hoppas det går bra å att han sover hela natten utan att jag behöver hämta honom. Tur dom bor nära om det skulle hända.
Har gjort mina 10 sit upps i morse å även nu på kvällen. Ska köra hela veckan sen öka. Tränade även låren, så att jag kan använda mina shorts i sommar utan att det fladdrar.  Nu ska här tränas till sig lite muskler. Det är ju tydligen något jag behöver har jag hört;)
Nu ska jag sova lite tror jag. Oskar kommer väl runt 06.00 i morgon igen!!!

Inga kommentarer: