lördag 15 mars 2014

Ingen bra dag

Vaknade med migrän huvudvärk i morse. Tur att Bosse var här å lät mig sova lite till. Har sprungit maraton med Rasmus hela natten. Han drömde mardrömmar å vaknade flera gånger å skrek å grät. Han brukar inte hålla på så. Pappa ringde och så hämtade han mig. Vi åkte till elgiganten, handlade en tvättmaskin.  Var så glad över att äntligen få ha en egen maskin å slippa tvättstugan.  Men då behövdes det massa slangar å annat skit till. Körde hem Bosse å åkte å handlade saker till maskinen. Kostade 800 jävla spänn. När Jocke kommer hit för att hjälpa mig så är det fel jävla saker. Då brast det.  Jag började stor böla!!! Kombination av många olika faktorer å resultatet blev gråt. Jag som aldrig gråter framför folk. Möjligtvis min mamma, men ingen annan. Stackars bror som fick stå å trösta mig.  Han följer med mig i morgon å byter till rätt saker så jag kan få börja tvätta. Tack min älskade familj för att ni är just ni. Älskar er mer än jag finner ord.♡♡♡

Inga kommentarer: