onsdag 27 november 2013

Ett årskontroll

Var på kirurgen i går för min 1 årskontroll! Dom har inga svar på varför jag mår som jag gör, innan provsvaren kommer så skulle jag minska på kolhydraterna för att se om det hjälper. Väntar nu på läkartid för bråcket, hon trodde det skulle bli operation för det. Uppfyllde inte kraven för bukplastik, men det hade jag redan räknat med. MEN!!!!! Tack vare att jag får infektioner i naveln hela tiden så kanske jag kunde få en liten bukplastik! Hoppas verkligen det . Jag vill inte se ut som Àgda 85 på magen!!! Brösten får jag betala själv! Dom hade slutat med det på usö! Å om hon skulle skicka remiss angående dom så blir det bara lyft. Det kvittar mig. Blir dyrt det här men här ska lånas pengar vill jag lova!
Med tindra går det framåt, fick besked i dag om att det blir utredning på henne! Äntligen säger jag!! Skam den som ger sig!!!!
Köpte mig nya stövlar i går oxå!! As snygga men attans vilket jäkla skoskav jag har fått . Vill man vara fin får man lida pin!!! 
Oskar lilla plutten hostar å hostar å på det har han växt värk! Inte lätt att vara liten!! 
Har handlat klart alla barnens julklappar! Äntligen för det med! Bortskämda ungar! Blev en dyr jul även detta år!! Suck, att man aldrig lär sig!!!!
Nu har jag bara några få kvar till syskon å syskonbarn kvar, sen kan Järna julen få komma! Fast utan snö å skit så klart!!!!




Inga kommentarer: