måndag 19 augusti 2013

Sömnlös i Örebro

Är helt slut! Känner att jag behöver få sova ut nån gång. Sover sämre å sämre för varje natt som går. Därför ser jag fram emot att få jobba, då måste jag vara vaken! Tror att det beror på flytten och oron inför framtiden. Är slut i både kropp å själ. Har alltid i perioder haft svårt att sova men nu sista tiden har det varit värre än vanligt. Jag måste ju fungera som mamma oxå, det är inte det lättaste vill jag lova. Den här veckan har jag inget jobb heller utan måste vara pigg å glad med de små. Tindra har tur som får åka till skolan! 
Bara tio dagar kvar tills jag får nycklarna, blandade känslor inför det här .  Och nu när jag e så trött oxå så blir jag bara sur och tvär! Ont i huvudet har jag oxå. Måste vara för att jag inte sover som jag ska. 
Men samtidigt så längtar jag tills flytten. Ska bli skoj att få möblera med nya möbler å göra iordning allt. Jobbigast av allt kommer att vara de nätter som jag måste sova helt ensam i lägenheten. 
Fick min första hyra igår. Den första egna på tio år. Helt galet. 
Har bara små saker kvar att köpa till lägenheten. Brödrost å lite annat roligt. Vill få lön så jag kan få handla mat till nya STORA kylskåpet. Fast nu kommer det ju inte gå åt lika mycket  mat som förut så det kommer se tomt ut. Men men det blir som det blir!

Inga kommentarer: