lördag 17 augusti 2013

I kväll e det fest!!!

Ligger i soffan å har kaffet bredvid mig, Oskar sitter i fåtöljen å pratar med tvn mesans Rasmus redan har placerat sig vid sitt tv spel ! Känner mig mer utvilad i dag än vad jag gjort de senaste dagarna. Kan ju bero på sömntabletten jag tog i går. Tackar gudarna för att den finns! Utan den skulle jag vandra omkring som en zombie varje dag. 
I kväll ska jag till Chrille, Mia fyller 40!!! Har fixat med hennes presenter å vinet ligger i kylen. Ska åka å köpa mig en grillad kyckling så jag har att äta i kväll. Tror de andra skulle grilla men jag vill nog hellre ha kyckling! 
Har nu gått ner till 65,1 kg. Trots att jag imellanåt trycker i mig godis å annat skräp. Måste ringa till kirurgen å höra hur det blev med de där näringsdryckerna!! Känner att mina yrsel anfall börjar komma lite för ofta. Senast härom natten på jobbet när jag körde bil. Kändes som att jag var full. Jätte otäckt ! Nä nu ska jag väl ta tag i dagen, kanske börja fundera på vad jag ska ha på mig i kväll!!!

Inga kommentarer: