lördag 8 juni 2013

Studenten

Våran lilla Sandra tog studenten i går! Helt galet. Jag å tindra hämtade upp Tilda å Fabian i brickebacken sen blev det gps hjälp till mullhyttan ! Det bjöds på sallad, smörgås med gott tillbehör, potatissallad samt fika. Jag körde ju tyvärr så jag fick inte smaka på vinet eller ölen som serverades! 
Duktig som man är (!!!!!) så åt jag för mycket av det god å drabbades av dumping. Kraftig sån oxå. Men man lär så länge man lever.
På kvällen körde jag Fabian till kontakt familjen, sen bar det av mot Kumla för att hämta andra syster med barn. Som sov här i natt. Jag å werra tittade på skräck film! En sann historia , så då blev den genast mycket bättre. Bosse hade fläkten på för fullt i sovrummet, så jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle sova. Var så jävla trött oxå så jag orkade inte kliva upp å ändra riktning på skiten heller!! Nåja, inatt får jag tillbaka min älskade soffa. 
Nääää nu blir det till att försöka få liv i Weronicha så vi kan börja dagen! 
God morgon på er alla.





Inga kommentarer: