måndag 22 april 2013

Då har jag kommit igång!

I fredags så simmade jag mina första 50 längder med gymkortet jag skaffat mig! I dag måndag körde jag ett 60 min vatten aurobics ( stavning?) pass! Kommer förmodligen att lida av en fruktansvärd träningsvärk i morgon. Men det känns så skönt! Ska försöka komma i väg å simma under veckan igen. Kommer i min fina korset nu, nästan så att den e stor på mig:)
Byxor i storlek 42! Känns helt sjukt. Å jag fortsätter att gå ner! Vägde mig i morse å vågen visade på 71,8. Jag fattar inte att det fortfarande inte har stannat av. Men lika glad e jag för det då jag vill gå ner till 65 kg innan jag e nöjd. Går jag ner mer ser jag bara det som en bonus!
Fast nu måste jag sova lite så jag får iväg ungarna i tid i morgon bitti.
Ja just, hade kalas för mig å Jocke i sköllersta i går. Jag fick presentkort, kaffe muggar, prydnads fat med kupa å en tatuering . Jag är jätte nöjd över presenterna!!



Inga kommentarer: