söndag 3 februari 2013

Julklappsbyte

Hade en trevlig kväll med god mat å gott att dricka i går med världens bästa tjejer! Mamma, Carina, Werra, Vicky , Malin, Mia och Mona. Ett väldigt sent sådant blev det men det spelar ju ingen roll. Vi drack å spelade tills klockan var över fyra på morgonen. Sitter nu i sköllersta å tvättar i väntan på att kunna köra hem om ett par timmar. Jag fick en jättefin kaffeburk å geishakulor (stavning?)
Mår jättebra i dag, lite seg kanske men inte bakis alls. Blev förvånad över att jag kunde dricka så mycket som jag gjorde! Det blev inte alls som många pratar om. Har fått varningar om att man skulle bli stup full på bara några klunkar vin. Jag fick i mig ett par glas vin, tre smirnoff ice två minst sagt starka irish coffey å någon gn! Självklart blev jag berusad men inte ens i närheten av att vara stup full! Ska väl inte klaga igentligen:)













Inga kommentarer: