torsdag 13 december 2012

Vatten

I morgon tror jag på huvudvärk då jag har fuskat med vatten! Har knappt druckit något i dag. Vissa dagar går det bara så himla trögt att få i sig! Glömmer av att äta oxå i mellanåt, men jag struntar inte i det helt. Det blir liksom bara lite framskjutet då! Lite jobbigt när man inte känner hunger på samma sätt som förut.
I dag har jag längtat till julafton , vill lägga paketen under granen å sen se barnens glada ansikten när dom öppnar allt dom får. Längtar tills vi packar in oss i bilen å åker hem till mamma å pappa för att fortsätta fira där! Sen längtar jag till maten! Ska försöka ära lite mer än bara omelett i år, så jag måste få i mig lite av allt det där andra oxå!
Men mest av allt längtar jag tills jag blir smal!!!!!! Känns så långt bort just nu. Trots att jag gått ner 18 kilo så känns set inte som så! Ben å ansikte har minskat men den där jäkla magen tar ju lite mer tid. Är fortfarande ganska uppsvälld på magen efter op så jag hoppas ju att det ger med sig snart!
Var å tittade på dagis små lucior i dag, så duktiga. Fick tyvärr inga bra bilder men en långt ifrån bjuder jag på:)

Inga kommentarer: