fredag 30 november 2012

Första natten hemma!

Eller ja hemma å hemma! Sover hos mamma nu dom första dagarna så jag får lite lugna dagar! Sov till elva i dag! Har vaknat till å från i natt men inte som på sjukhuset! Har snott pappas säng då han ligger ute på jobb i veckorna. Helt underbart skönt med värmemadrass å hörbart å sänk bart i hela sängen:)
Har ont som sjutton, men mest för alla gaser som inte vill kommandit ordentligt! Blir bättre hoppas jag när magen kommer igång! Mamma e å hjälper lillebror med förberedelser inför festen som e i morgon! Missar den tyvärr men som sagt det kommer fler fester. Längtar efter lin fina familj jätte mycket nu, men så är det ju alltid när man e borta ifrån dom! Man kan inte leva med som å ännu mindre leva utan dom! Nä nu orkar jag inte mer. Lägger ut två kort på mig, det i svart e taget den 8/11-12 första dagen med flyt å den andra e tagen den 28/11-12 dvs samma dag som jag blev opererad! Lite skillnad ser man iaf<3



Inga kommentarer: