måndag 19 november 2012

Besviken!

Ja, min första dag på mitt nya liv började ju inte som jag tänkt mig! Kom till usö och skulle få byta om inför operationen. Jag frågade om såret så hon hämtade en sköterska som i sin tur hämtade en läkare som i sin tur hämtade en annan läkare!!!! Det hela slutade med att dom skrapade hål på mitt sår med en kanyl för att ta odling på det! Hade det suttit lite mer åt sidan eller längre upp så hade jag legat å skrivit om hur ont jag hade det efter operationen nu!!!! SNYFT!!!!!
Men nu ska jag få opereras nästa onsdag istället, å så tyckte dom så synd om mig så jag skulle få den första morgon tiden!
Men iaf så va jag så deppig i går så jag åt sallad på marieberg å till middag så gjorde jag korv med bröd å så räksallad till det! På kvällen tryckte jag i mig ostkaka å grädde sen en påse indian popcorn med cheddar smak! Sen kan jag lova att jag inte mådde så bra!!! Men i dag tar jag nya tag. Ska köra stenhårt med dieten nu fram tills det e dax. Å det känns bra, det känns som att jag fick äta så jag mådde dåligt å nu vill jag inte det längre! Jag stillade mitt dåliga/ ledsna humör med så mycket skit att jag inte vill se mat igen! Nu känns det jätte bra att ha börjat om med dieten, som att jag verkligen är jätte pepp på det här!!!!

Inga kommentarer: