måndag 15 oktober 2012

Vägning

Första vecka på pulver dieten gav resultatet -5,3 kg på vågen å - 3,5 cm i midjan! Jätte glad över resultatet å hoppas nu på att det ska fortsätta i den stilen så jag snart kan bli opererad. Har Fabian här i några dagar då Mathilda ska operera halsen å inte får prata på en vecka! Vi donar i trädgården å jag skrattar åt honom hela tiden, han säger så roliga saker. Vet inte hur många gånger han har skrikit rakt ut: å nej stackars lilla gulliga djur dig flyttar jag på så du inte dör! Å sen tejpar han : var rädd om miljön håll den grön, samt att så fort det kommer fram nya löv: åh ja det här är min favorit sak att göra att kratta är jag jätte bra på!!!
Han är så härlig den ungen. Tänk om mina barn hade som favvo syssla att kratta å städa. Vad underbart det skulle vara då! Men tindra hjälpte mig att såga i går, det tyckte hon var roligt! Utan henne hade jagvaldrig orkat såga ner så mycket av trädet som jag gjorde, så TACK tindra min lilla ängel! Har fått jätte ont i handen av att don där ute så nu måste jag vila den ett tag. Skriver mera senare om jag kommer ihåg då vill säga;)

Inga kommentarer: