tisdag 16 oktober 2012

Oriflame!

Sitter å snorar i soffan, nu har det snoriga förflyttat sig från höger näsborre till vänster! Vilket betyder att jag kommer vara totalt igenom förkyld nästa vecka, slår aldrig fel liksom! Jaja inte mycket att göra åt!
Satt på nätet nu i kväll å kom in på oriflames sida, registrerade mig som säljare! Kan vara kul att sälja det igen. Gjorde det när jag var yngre och minns deras produkter väl. Jag kan samtidigt tjäna någon extra slant i månaden. Kan jag behöva nu när jag e sjukskriven. Hoppas bara att någon fortfarande använder dess produkter?! Det e värt ett försök iaf!
Var på utveclingssamtal för Rasmus i kväll, det gick jätte bra. Han fick bara beröm gör hur artig han är och för vilken bra kompis han är! Det var verkligen skönt att höra!
Ska på Oskars samtal i morgon. Fabian blir kvar tills på fredag, kör hem honom efter stallet! Han blev skit glad när jag sa att han skulle fånfölja med mig å Tindra dit! Han saknar Tilda jätte mycket men det går ganska be ändå! Vi har varit i trädgården mycket, han väntar fortfarande på att han ska få hjälp mig att såga. Bäst att han får göra det i morgon! Tindra och han leker massor ute när hon kommit hem från skolan, men jag ser även att han leker Järna med Rasmus och Oskar oxå! Det tycker Rasmus e jätte kul! Nu ska jag sätta mig å glo på tv innan det e dax att sova!
Kom ihåg att kommentera till mig eller hör av er ni som känner mig om ni vill handla smink mm av mig:)

Inga kommentarer: