måndag 8 oktober 2012

Hjälp

Då har jag klarat av min första dag med pulver! Har varit fruktansvärt jobbigt måste jag säga. En vän la till mig i en grupp på fb som handlar om just den här operationen! Får nästan lite ångest när jag läser alla inlägg om mat scheman och annat som behövs efter en op! Jag vet att jag kommer att klara det här men lite rädd är jag ändå, jag har ju trots allt tre barn att ta hänsyn till oavsett op eller inte! Men jag ska få det att funka. Vill bara att tiden ska gå så jag har gått ner mina kilo så jag kan få min op tid. Är så sjukt förväntansfull över det här. Fick även lite bra tips angående hostan. Vore ju sjuk tråkigt om jag inte kan bli opererad för att hostan inte ger sig! Vill även säga tack till Malin och syster weronicha som sympati bantar med mig nu! Det betyder massor för mig. TACK<3
Tindra hade gjort äpple mos i skolan i dag. Tar med en bild på det här:)

Inga kommentarer: