måndag 1 oktober 2012

Avslöjandet!

Kl 15.00 i dag så klev jag om hos kirurgen på usö, har nog aldrig varit så nervös som då! Jag blev beviljad operationen. Om kanske mindre än tv månader s ska jag göra en gastric by pass operation! Jag är så jävla glad. Hade blivit förkrossad om dom nekade mig! Så på måndag börjar jag min resa mot ett smalare jag!!!! Då börjar jag med pulver dieten som ska göra att jag går ner ca elva kilo innan jag får opereras! Kommer bli tufft men fan vad glad jag e! Mamma körde mig å handla pulver, det kostade flera hundra å då täcker inte det allt är dom veckorna jag ska äta det! Kan inte riktigt fatta det, nästa sommar så kommer jag att kunna följa med mina barn å bada utan att skämmas över min stora mage, jag kommer kunna handla fina kläder, jag kommer att må så mycket bättre hela jag:)

Inga kommentarer: