tisdag 25 september 2012

Tre timmar!

Borde sova men kan inte! Jobbade i går natt å det var full fart på brukarna. Efter jobbet i morse så var jag helt död, men det var bara att åka å handla mat:( sen väntade jag i bilen tills klockan blev tio, då gick jag å handlade presenter till Fabbe. En super god kaffe å kyckling baguette till frukost innan det blev dax att åka å lassa in allt i kyl å frys! Så runt halv tolv i förmiddags så blev det till att krypa ner under täcket. Vid tolv hade jag inte somnat än, 21 timmar i vaket tillstånd å pressen på att få sova lite innan det var dax att hämta barn på fritids å dagis blev väldans stor! Men tillslut somnade jag å fick kanske Max tre timmars sömn, ändå ligger jag här nu vaken å kan inte sova!??? Är så galet trött men kan verkligen inte somna! Tittade på en dvd, black swan, lite seg i början men fantastiskt bra efter ett tag! Nå ja måste sova nu, ska operera handen i morgon bitti så det e bäst att inte försona sig:)

Inga kommentarer: