måndag 20 februari 2012

Sjukdommar.




Här löser dom av varandra på löpande band. Först fick Rasmus magsjuka, sen blev jag så där sjuk. I torsdags så började Rasmus om med sin mage fast denna gång så kommer det i blöjan, han i sin tur har smittat Oskar så dom har haft en sorts tävling om vem som kan göra av med mest blöjor på en dag *URK*. I natt så blev jag väckt av Tindra (när jag precis somnat) , hon hade kräkts ner sitt täcke!!!! Jag orkar inte mer nu. Ja så får vi ju inte glömma Bosse som ligger med feber och ont i kroppen. När ska detta ge sig? Är så trött på sjukdommar så jag vill gråta.

Handlade nya rid skor till tindra i går! Ett par varma kängor, det var rea på hööks. Hon ska få dom när hon fyller år. Sen blev det två par vantar. Vanliga ridvantar och sen ett par tjockare så hon inte fryser när det är som kallast.
Blomsterlandet hade mycket fint oxå!!! Nu blev det bara lite rosor i krukor, 5 kr st. Dom ska jag sätta ut i trädgården sen när vi flyttat och det blir lite varmare ute. Hittade en så fin hink där som jag ska handla. 179kr går den på men jag bara måste ha den.

Premiär av Big Brother i går kväll. Det kommer nog bli spännande denna säsong. Tyvärr så var ju hon med, hon jag absolut inte kan med. Hanna Widerstedh. Orkar inte med att titta på henne. Det förstörde allt. Jävla skit. Hon är ju så skadad oxå så svenska folket vill nog ha henne där, hon kommer att stå för minst 90 % av alla intriger. Skulle inte förvåna mig om hon vinner hela skiten. Nej dax att byta bajs blöja igen nu då.....

Inga kommentarer: