söndag 15 januari 2012

Grattis




Min "lilla" pluttis fyllde tre år i går. Med tårta och paket så firade vi honom. Han fick bla ett skrivbord, leklera, korgar till bordet, smurffilmer, en fisk skål. När vi flyttat så ska vi åka till djur affären och köpa en fisk åt honom. Det är det han har önskat sig allra mest de senaste månaderna. Han var jätte nöjd med sin födelsedag. Ska jobba i natt, vet inte riktigt hur det kommer att funka för min rygg håller på att talivet av mig. Men pengarna behöver vi så det e bara att bege sig iväg.
Längtar ihjäl mig tills vi får nycklarna till huset. Jag ska ringa dom i morgon och se om vi kan få komma dit å titta lite till så att vi kan börja planera lite om hur vi ska möblera osv. Sen se vad vi behöver inhandla osv. Har varit å fyndat lite redan, vilket resulterade i ett köp behov. Jag vill handla massor. Tänk vad underbart att kunna få köpa nya möbler och helt nytt i allt som hör den här flytten till. Men det är bara att fortsätta drömma. Ska inte klaga, jag får ju äntligen hyra ett hus!
Men igen ett stort grattis till min älskade Rasmus<3<3<3

Inga kommentarer: