fredag 14 oktober 2011

Denna väntan

Hektisk morgon som alltid. Men Tindra fick vara hemma i dag, ska försöka ta mig å barnen till mamma i Sköllersta. Vill provköra bussen innan jag får hämta den på riktigt. Pappa skulle försöka få ordning på min bil så fort som möjligt sa ha. Jag hoppas verkligen att det går fort för jag vill ha en egen bil! Har fortfarande inte kunnat ta premiär turen än, körkortet kommer nog inte förrens i mitten av nästa vecka, som jag väntar.... JAG VILL HA MITT KÖRKORT NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Känns ju lite konstigt att veta att man klarat körkortet men inte får köra.
Nu har vi bestämt datum för ullared. Den 25:e så bär det iväg, JAG SKA KÖRA!!!!!! Lite nervöst är det, men jag kommer att klara det galant. Bara för att jag är så bra.Hahahahaha. Men nej, med risk för att tjata: jag vill ha mitt körkort nu.

Inga kommentarer: