torsdag 15 september 2011

Besviken


Ja det är väl det minsta ordet som beskriver hur jag känner mig nu. Jag är nog inte bara besviken, utan oxå jäkligt arg på mig själv!!!! Jag har kört å tränat så mycket så jag borde ha klarat det. Skrivningen är ju klar, men att jag blev så nervös att jag knappt fick bilen framåt är ju bara för mycket!!!! Jag vet att om jag kört som jag gör när jag åker med mamma så hade det inte varit några problem. Men nej....... jag var tvungen att få problem med kopplingen direkt. Det i sin tur gjorde mig så nervös att jag inte kunde fokusera på något annat an just KOPPLINGEN!!!! Som i sin tur gjorde att hela körningen gick åt helvette rent ut sagt. Jag har nog gråtit ut alla tårar som går just nu. Men som alla säger, det är bara att försöka igen : )
Har bokat ny tid men ingen mer än Bosse, mamma å pappa vet om vilken dag eller klockslag det är och så kommer det att förbli! Kuggar jag nästa gång så skiter jag fan i det. Tror jag trodde att jag skulle klara det lite för mycket, (även om jag visste att chansen fanns att det skulle gå fel)och det var det som tog hårdast. FAAAAAAN vad besviken jag är. Har en jävla huvudvärk nu så nu får det bli till att ta en treo å vila lite....

Inga kommentarer: