torsdag 23 december 2010

Dan före julafton


Rasmus fick lägga sig en stund, han äter fortfarande inte. Hostan är värre än någonsin och kraken är aldeless färdig! Tindra är på dagis och Bosse har åkt upp på stan för att handla julklapp till MIG!!!!!! Ska åka ut till mina föräldrar sen i dag för att hjälpa till med julmaten.Och efter det lite senare i kväll blir det en tur till Marieberg med min älskade vän M. Ska titta efter en julklapp till min syster som jag fick att handla till i det årliga julklappsbytet, samt en present till Jenny som fyller 30 år i mellandagarna. Hade kommit på en så fin å bra present men när jag kom till den affären i går så var den ena grejen slut som jag skulle ha. Skit, det var bara att börja kolla efter något annat. Vet ännu ej vad det blir.
Det var min kära pappa som körde mig att handla igår, stackarn. Han satt å läste medans jag irrade runt i olika affärer. Tack pappa för att du körde mig. Hade massor av förvärkar under dagen i går. Något som jag upplevde som väldigt jobbigt! Flera gånger fick jag stanna upp å bara andas. Det börjar närma sig nu!!!! Den 29:e så får jag ju veta vilket datum som lilla bruden tittar ut. Längtar tills jag får se henne på ultraljudet igen <3!
Vet fortfarande inte vad det blir för namn. Men det e ju som sagt va en och en halv månad kvar. Tänkte lägga upp ett kort på granen, men som vanligt så har jag inte orkat lägga in bilderna i datorn. Det kommer i morgon! Och då ligger ju alla paketen under granen!

Inga kommentarer: