torsdag 28 oktober 2010

Handla!



Jag har sån ångest för att jag inte kan komma iväg till Ullared det här året! Ska fan börja spara i Januari så jag inte missar det nästa år. Vi har alltid åkt dit i slutet av noveber, men i år så hade jag tyvärr en jätte stor räkning att betala. Å nu när jag äntligen blivit skuldfri så fick den gå för i år! : (
Men jag tog med Rasmus upp på stan i dag, han e ju ledig och älskar att åka buss. Vi gick till BR, dom har alltid ett stort rea bord så jag spanade in det för att se om det fanns något att fynda! DET GJORDE DET!!!!!!
Hittade massor av little pet shop till Tindra, som hon tjatar om det. Men jag kan liksom inte lägga 500 kr på en liten sak. Hur glad skulle hon bli i jul när hon bara får ett paket? Inte mycket kan jag tro! Men som sagt på detta rea bord hade dom massor av sånna små djur för 50 kr. Det blev inte mycket till Rasmus men det får jag väl ta nästa månad! Nu har jag ju liksom bara tre hundra kvar av julklapps budgeten denna månad å dom kommer att gå till två av Nattis jul klappar! Hittade lite åt henne på BR oxå men vet ju inte om hon läser min blogg så då vill jag inte skriva ut vad hon får!
Tindra saknar Loke, härom kvällen låg hon tom å grinade för att hon inte fick komma hem till honom. Vet att det varit ett stort glapp sen vi träffades senast men jag kan inte göra så mycket åt det. Tycker synd om henne, men jag ska försöka höra om vi ska träffas i helgen.
Rasmus mat vägrar, men han äter väl nån gång får jag hoppas! Nu sover han, mamma ska komma in å sitta här tills jag ska hämta Tindra på dagis sen ska jag köra lite. Är skit nervös, har inte kört något på flera månade. Men nu e det dax att sätta fart igen. Annars får jag aldrig mitt körkort.
Är föresten skit arg, beställde byxor från hm som kom i går. Ett par svarta i strl L å ett par treggings i strl L. Dom svarta fick jag inte upp över låren å de andra var så stora å korvade sig på benen. Gud så sur jag blev. Men det e bara att skicka tillbaka dom å vänta på de nya.

Inga kommentarer: