måndag 31 mars 2008

När ska det ta slut...

Börjar bli rätt så trött på det här med sjukdommar. Är det inte jag som ligger sjuk så är det lilla pluttan. Nu är det dax igen, förmodligen ännu en lunginflammation!!!! Det är knappt en månad sen som hon slutade med pencelinet för öronen. Å nu får hon det förmodligen igen. Stackars min lilla tjej. Alltid sjuk. Överdriver inte om jag säger att hon varit frisk ca: 3 månader på 3 år. Inte konstigt att man känner sig slut som människa i bland. Något positivt är ju att jag klarade teori provet i tisdags!!! Det var länge sen som jag var så glad!!!!!! Snart så har jag mitt körkort, det är efterlängtat. Började om med bantningen i dag.... kan jag hålla det i en dag kanske den här gången? Har ju skaffat mig ett gym kort nu i allefall. Det är ju ett steg i rätt riktning......

Inga kommentarer: