lördag 28 juni 2014

Törs man hoppas?

Somnade nån gång efter fem i morse.  Sov till 12.00. Ont som fan när jag vaknade,  men när jag kommit upp så har det inte gjort så mycket ont under dagen.  Därimot har det kliat satan.  Men jag hoppas å ber om ett mirakel. Är trött på det här nu. Vill bara läka så jag kan få röra mig å vakna som en normal människa.  Sen får läkningen ta sin tid. Men jag vill inte ha den här värsta smärtan längre.  Följde med Mari ut till mamma en stund i dag. Skönt att få komma å träffa familjen lite. Funderar på om jag ska försöka köra lite bil i morgon.  Måste ju hämta hem mina barn å det e så tråkigt att behöva be alla andra om hjälp. Vi får se hur jag känner mig då.
Nu e det bara 6 dagar kvar till power meet.  Vilket betyder 5 dagar kvar till mitt nya hår. Lite nervös e jag. Saknar mitt röda men det e ju liiiiite sent att ångra sig nu då lixom!  Nu ska jag sätta mig i soffan å glo lite innan jag förhoppningsvis kan få sova .

Inga kommentarer: